Dorette G. Wold

Massasjeterapeut, Spinal Flow-terapeut, refleksologi og reiki

Dorette er en kvalifisert klinisk massasjeterapeut med en stor interesse for generell helse, velvære og komplimenterende helhetsterapier. Hun er også en kvalifisert SPINAL FLOW terapeut, refleksolog og reiki teraput. Hun jobber som terapeut 3 dager i uken på Skøyen Familieklinikk.

Hun kommer opprinnelig fra Sør-Afrika, og flyttet til Norge i 2018. Dorette snakker engelsk, men kan også kommunisere med pasientene sine på norsk.

Dorette har studert anatomi, fysiologi og sykdomslære for komplementære terapier (ITEC-sertifikat), og er sertifisert i en rekke spesialiserte områder innen massasje. Derfor kan hun gi best mulig behandling til sine klienter. Dorette ser på terapeutisk massasje som en metode der hun kartlegger og behandler årsaken til smerten og ubehag i kroppen. Hun tenker det er viktig med kontinuitet i behandlingene for å kunne oppnå gode og varige resultater. Hun ønsker å hjelpe deg å oppnå bedre helse og mobilitet, ved å kombinere flere massasjeteknikker.

Kvalifikasjoner: SPINAL FLOW Practitioner og medlem av IICT (International Institute for Complementary Therapist). ITEC certified (Anatomy, Physiology and Pathology for Complementary Therapies), Therapeutic Massage (Deep Tissue, Trigger point and Mobilisation), Pregnancy Massage, Cancer support Massage, Lymphatic Drainage Massage and Chair Massage, Reiki Master and an Animal Reiki Practitioner. Dorette er medlem av Norsk Massasje Forening.

Dorette tilbyr 60 og 90 minutters behandlinger. Hun er på Skøyen familieklinikk på tirsdager, onsdager og torsdager.

Dorette G. Wold, massør hos Skøyen familieklinikk